Tuesday, March 1, 2016

Tuesday 1st March 2016

Idioms:
previous: (про щось) виводити з себе
today: not get a word in EDGEWAYS - не в змозі вставити в розмову хоча б одне слово
next: a chicken and egg situation

Homophones:
previous: франк (грошова одиниця) vs відвертий, щирий
today: freeze vs frieze - замерзати, заморожувати vs фриз (декоративна смуга, що обрамляє площину підлоги, верх стіни, килим тощо
next: friar vs fryer

STUDENTS
Natasha
You are good at coffee making.
be good at - быть хорошим (профессиональным в чём-то)
Pavel Vacilievich speaks in a low voice.
Why are you trembling? - I'm very cold.
fool /fu:l/ vs full /ful/
stick-stuck-stuck - 1) приклеивать; 2) застревать
Natasha, where are you? - I'm stuck in the traffic jam, sorry.
excite vs worry
I'm exciting. vs I'm excited.
Gol. № 32 revision
Mr. = Mister
cool /ку:л/ - прохладный
wolf = shout
lamb = cry
do/make your bed
thin vs sin - тонкий vs грех
can/could + глагол без частицы TO
Мне всего лишь четыре месяца. = Я есть только (on.) четыре месяца старый.
tell vs say - рассказывать (довольно долго) vs озвучивать (довольно быстро, коротко, что-то)
you+r
прилагательные имеют три степени сравнения:
1 степень - это практически просто само прилагательное - old
2 степень - это мы сравниваем два обекта: He is oldER THAN she.
3 степень - мы выбираем обычно из трех и более обктов самого-самого: He is THE oldEST in our family.
You are THE BEST.
Asia /ейжа/ - Азия
large vs big - большой (про размер) vs 1) большой (про размер); 2) важный (про значение)
НЕПРАВИЛЬНыЕ ПРИЛАГАТЕЛЬНыЕ:
good - better (than) - the best
bad - worse (thatn) - the worst
It was the worst salad I had ever (когда-либо) tried.
try /трай/ - пробовать
try sth on - мерять что-то
Extr@ Ep.6
p.11
bang - 1) сильный хлопок, удар; 2) звук сильного хлопка, удара; 3) Бах!
bang = shut = close
bang a door - хлопнуть дверями
p.12
then - 1) тогда; 2) в таком случае
Но, как? = Но как же так?
HW: Gol. № 33


Maxim (2)
too - занадто
for - для
to - частка між дієсловами
want - хотіти
buy - купувати
had - мав
forehead - чоло
Мені 13 років. = Я є 13-річним. - I am thirteen.
have - I/We/You/They
has - He/She/It
his
than
vocabulary
correct
order - 1) порядок; 2) замовлення в ресторані; 3) наказ
зробити = створити - make
complete
use /йюз/
двоюрідний брат або сестра
Present Continuous - am/is/are + verb+ing
Gol. 172
1. Тімоті годує свою собаку.
2. Містер Джонс прибирає свою квартиру. (він - його - свою)
he - his (свою = його)
I - my (свою = мою)
she - her (свою = її)
we - our (свою = нашу)
you - your (свою = вашу, твою)
they - their (свою = їхню)
it - its (свою = цього)
3. Ненсі малює квіточку.
4. Наші сусіди (neighbours) миють свою машину.
5. Я мию свої руки (hands).
6. Хто ремонтує (fixing) наш телевізор?
7. Що вона робить? Вона танцює.
8. Діти чистять свої зуби.

Mirra (1)
know /ноу/ - знати
good /гуд/ - хороший
many /мені/ - багато
word - слово
Я знаю англійський алфавіт.
Я знаю англійські кольори.
Я знаю багато англійських слів.
Розкажи (t.) мені (me) про (abo.) свою (твою)  школу (sch.), будь ласка (p).
Моя (m.) школа (sch.) є (i.) дуже (v.) погана (b). - m. sch. i. v. b.
це - 1) the; 2) this; 3) it
Це є моє життя. - i.i.m.l
Можеш (c.) ти розповісти (te.) мені (me) про типовий /тіпікл/ день в твоєму житті (l.) для (f) цієї (t.) шкільного (sch.) журналу (m.)? - c.y.t.m.a.t.d.i.y.l.f.t.sch.m.?
Так, безумовно. - y.s. /шуер/
Отож, о якій годині ти прокидаєшся? - s.w.t.d.y.g.u.?
Я прокидаюсь дуже рано. - I.g.u.v.e.
Я прокидаюсь кожного ранку о п'ятій годині та йду в басейн. - I.g.u.e.m.a.f.o'c.a.g.t.t.p.
Потім я плаваю з шостої години до восьмої години. - t.I.s.f.s.o'c.t.e.o'c.
Gol. № 177.
4. d.y.w? - y.w/I.d.
5. d.h.w? - n.h.s.
6. m.b.d.n.s. h.w.
7. d.y.w.g?
8. d.y.h.p?
HW: Gol. № 177 (9-12) письмово

Dima (1)
Моя мрія - стати юристом як мої батьки.
What American customs do you know? - They like to celebrate Christmas, Thanksgiving Day, Easter. They drink a lot of coffee and travel around the world.
вид діяльності - activity
все ще - still
I am still waiting (for you). Я все ще чекаю (на) вас (тебе).
Недавно я зайнявся великим тенісом.
Моя мрія - опанувати американське банджо.
повторення вивченого - revision
be afraid
break
I am afraid of darkness.
have never been - ніколи не був
мені сказали = я був сказаний
think-thought-thought
hope - сподіватись
see - провідати
good + іменник: good boxer; good book; good opportunity to stay in the USA.
well + дієслово (дієслово + well): He boxes well. She sings well.
sure - впевнений
our - наші
1) відданість; 2) обов'язок - commitment
контейнер (кошик) для сміття - rubbish bin
1) звучати; 2) звук - sound
точно, саме те - exactly
Present Perfect Continuous - дія, як розпочалась в минулому, продовжувалась до моменту мовлення і все ще продовжується: have/has + been + verb+ing
We have been working together since last summer.
ASSE
Я розумію, що Приймаюча Родина добровільно висловлює бажання прийняти мене і я ціную це. - I understand (that) the Receiving Family freely demonstrate their willigness to take me and I appreciate it.
Це зрозуміло, що Приймаюча Родина витрачає зусилля і кошти на влаштування студента. - It is clear (that) the Receiving Family spends efforts and money to dwell a student.
HW: Gol. № 432 (МІНІМУМ: ПЕРЕКЛАД НА УКРАЇНСЬКУ МОВУ
Complex object - Складний додаток
Я хочу, щоб він допоміг мені. = Я хочу його допоміг мені. - I want him to help me.
Я б хотів, щоб він допоміг мені. = Я б хотів його допоміг мені. - I would like him to help me.
1. Вчитель захотів, щоб учні вивчили правило. = Вчитель захотів учнів вивчити правило. - The teacher wanted pupils to learn the rule.
2. Моя мама не хотіла, щоб я пролив молоко. - Моя мама не хотіла мене пролити молоко. - My mum didn't want me to spill the milk.

Alexey (4)
первое, «девственное» пушествие – first, maiden voyage.
Chip&Dale, rescue rangers
full infinitive – to + verb
Grammarway4
p.133 e.19
I don’t like rap. – Nor/Neither do I. – Я тоже.
I like rap. – So do I. – Я тоже.
shallвежливое предложение в форме вопроса
Let me help you. = Shall I help you?
mention – згадувати (вголос)
rather + not + verb
would rather + have + Ved/3
suppose/supposing – припускаючи
Тобі вже давно пора було бути в ліжку.
p.134
The Unreal Present and Past
e.20
9 Припустимо, що ти бачив, що скоюють злочин, щоб ти робив?
behaveповодитись
mis+behaveнеправильно поводитись
misbehavior – невідповідна (неправильна) поведінка
Supposing you had been heard telling me, what would have happened?
e.21
confide to sbпризнаться кому-то в чем-то

as = because

No comments: