Saturday, March 5, 2016

Saturday 5th March 2016

Idioms:
previous: вірно, як двічі по два чотири
today: put all your EGGS in one basket - ставити все на один кон
next: teacher your grandmother to suck eggs

Homophones:
previous: алюр vs ворота
today: galipot vs gallipot - живИця vs медична банка
next: gallop vs galop

STUDENTS
Kirill (7)
A dog's life
Привіт, я Діно, сімейний пес. Я допомагаю зберігати людей в безпеці. Особливо на дорогах.
Неділя
Деякі діти дійсно не думають. Наш сусідський хлопчик вибіг перед машиною, щоб взяти свій м'яч. Ця машина майже вдарила його. Я врятував його однак. Пам'ятай, завжди дивись та слухай.
Понеділок
Ходіння по вулиці вночі може бути дуже небезпечним, особливо в темних речах. Водії машин не можуть бачити тебе дуже добре, лише як цих двох, що я мусив провести додому. На щастя, я ніколи не виходжу без мого рефлекторного (той, що відбиває світло) жакета та ошийника (collar). Пам'ятай, будь видимим.
Вівторок
Люди можуть стати злими, коли керують машиною, зазвичай за дурних причин. Один водій почав кричати на маму сьогодні, коли вона зупинилась щоб дати дітям перетнути дорогу. Я скоро (soon) примусив його зупинитись.
Середа
Одна річ робить мене дійсно скаженим. Грррр.  Люди ходять по небезпечній дорозі, коли вони можуть йти по безпечному тротуару. Я бачив двох дівчат, які робили так сьогодні, але я скоро примусив їх змінити їхні думки.
Четвер
Ремені безпеки можуть спасти твоє життя! Я переконуюсь, що кожен в нашій машині носить (користується) своїм ременем безпеки. Якщо вони забувають, я скоро нагадую їм. Навіть я маю ремінь.
П'ятниця
Я люблю п'ятниці. Дороги є тихішими. Але ти все ще маєш бути уважним. Я спіймав Татуся, коли він розмовляв по телефону під час керування. Я скоро зупинив його однак. Не хвилюйтесь, він отримав свій телефон назад.
Субота
Сьогодні Мама взяла мене на прогулянку. Одна машина була припаркована в дуже небезпечному місті. Вона була прямісінько на куті вулиці. Не хвилюйтесь, однак. Я залишив йому повідомлення.

Nastia R.
twins - близнюки
absent - відсутній
be late - запізнюватись
expensive - коштовне
beautiful - гарна
Ти п'єш.
contracted form - скорочена форма
you are = you're
we are = we're
they are = they're
am - є
funny - кумедний
sweet - 1) милий; 2) солодкий
tired /таієрд/ - втомлений
kind /кайнд/ - добрий
pretty /пріті/ - гарненька
cool /ку:л/ - прохолодний
busy /бізі/ - зайнятий
shops = магазини = вони = they - are
Всі магазини є закриті.
We are lucky. - Нам пощастило.
fridge /фрідж/ - холодильник
Воно є в холодильнику.
Вони є в раковині.
Є ви двоє готові?


Rozgon (2)
bodyworkкузов
curveповорот, закрут, вигин
sink vs basin раковина (для миття посуду) vs раковина (для вмивання обличчя)
sink-sunk-sunk
не зімкнути очей
Якими були перші боксерські ринги
невимушена обстановка
traffic warden
heel

Fadeyev (3)
hopefully – треба сподіватися
I will think of a joke then
It is 1 pm. I’m having English.
It was 1 pm. I was having English.
as = whileв той час, коли
Click On 2
S.B.
p.37 e.11
tear-tore-torn
all day yesterday – Past Continuous
see vs watch – короткочасна дія (зафіксувати зором) vs спостерігати певний час
adjective – прикметник (який) – ознака об’єкта. Мій батько (є) (який) повільний водій. – My daddy is a SLOW driver.
adverb прислівник (як) – ознака дії – Мій тато їздить (як) повільно. – My daddy drives SLOWLY.
adverb = adjective+LY
p.38 e.14
Прикметники описують іменники (noun /наун/)
Прислівники описують дієслова (verb)

Alexey (1)
It's high time you went to bed.
It's about time
Grammarway4
p.135
Я бы на твоем месте не врал родителям по поводу того, что произошло.
Если вы сядете возле камина, вам будет жарко.
в противном случае
если бы не
If it hadn't rained heavily, they would have gone out.
Если вы не будете действовать быстро, вы можете оказаться в беде.
run out of sth
деньги на последующее обучение в качестве подарка за хорошую учебу
при условии, что
почему бы тебе не
усилие - effort
Жалко, что ты не делаешь попытку улучшить свою жизнь.
директор школы - headmaster
превышать ограничение скорости - exceed the speed limit
штраф - fine

M&H
week
How was your week? - It was hard and boring
hard - 1) важкий; 2) твердий
heavy - 1) важкий
Мені було нудно.
Ти був щасливий.
Він був у відпустці.
holiday - 1) відпустка; 2) свято; 3) канікули
ON
1) з днями: on Saturday - в суботу
2) on holiday - у відпустці (= на відпочинку)
3) зверху (на верхній частині об'єкта) - on the desk - на столі
Вона була на дискотеці.
The dog was eating /і:тінг/. - Собака їв. = Цей собака був кушающий.
eat /і:т/ - їсти
We eat. - Ми їмо (регулярно).
Ми вдома.
You were singing /сінгінг/ - Ви були співаючими.
sing /сінг/ - співати
Ми були граючими. - We were playing /плеінг/.
play /плей/ - грати

No comments: