Saturday, March 19, 2016

Saturday 19th March 2016

Idioms:
previous: гарячкувати
today: have a face like the back END of the bus - (про зовнішність) бути страшніше паровоза
next: jump in at the deep end

Homophones:
previous: сивіє vs 1) подряпати; 2) зачепити; 3) випасати; 4) подряпина
today: grisly vs grizzly - жахливий, огидний (про криваве вбивство) vs ведмідь грізлі
next: groan vs grown

STUDENTS
Kirill (2)
OxT1 W.B.
Present simple and present continuous
p.47 e.7 Вибери правильну форму (чого) кожного (each) дієслова.
2 Мій батько завжди їздить на роботу. 
3 Наомі живе в Ліверпулі.
4 Я ніколи не граю в теніс.
5 Швидше! (Рухайся!) 
p.47 e.8 Заверши діалог. Використовуй the present simple або the present continuous.
Роб: Що ти робиш?
Аня: Я читаю листа від мого ручкодруга.
Роб: Де живе твій ручкодруг?
Аня: Він живе в Австралії, але він проживає зі своєю бабусею в Новій Зеландії на цей момент.
Роб: Я маю ручкодруга в Австралії теж (too). Його звати Боббі. (=Він є названий Боббі).
Аня: Як часто ти пишеш до свого друга?
Роб: О, ми часто надсилаємо (send) поштові повідомлення один до одного.
sand vs send - пісок vs надсилати
Аня: Це круто. Ти розмовляєш з ним по телефону?
Роб: Ні. Це занадто (too) дорого.
I am staying at my granny's now.

Nastia R.
First day at school
Приємно з тобою познайомитись.
В якому класі ти є?
А ти?
Я теж.
А де наша класна кімната?
Цей шлях. = Сюди.
Підготовка
робити
перед (тим, як)
писати
1) правильний; 2) виправляти
перевіряти
поки
обводити
для
цих
той самий, однаковий
Джинг знає, де класна кімната є.
послідовність, порядок
щоб
розставити
розмова
порядок

Fadeyev (1)
a/anОДИН, ЯКИЙСЬ, НЕВИЗНАЧЕНИЙ КОНКРЕКТНО ОБ’ЄКТ.
A CAR – ЯКАСЬ ОДНА МАШИНА
THE = THIS, THAT, THOSE, THESE – ЦЕЙ, КОНКРЕТНИЙ ОБ’ЄКТ
Click On2 W.B.
p.24 e.10
anywayдо речі, між іншим, так чи інакше
know-knew-known
feel and look can be used both in the past simple or past continuous
embarrass – бентежити, приголомшувати
find-found-found

Alexey (2)
Grrammarway4
permanentпостійний, сталий
state – 1) держава; 2) штат; 3) стан; 4) стверджувати
narration – розповідь = короткий виклад подій
temporary – тимчасовий
annoyance = irritation
arrange – планувати
arrangement – запланована дія
fixed arrangement in the near future
emphasis – наголос, акцент, увага
so far – наразі, поки що
adverb прислівник
frequentчастый (о действии)
frequencyчастность (действия)
adverbs of frequencyнаречия, которые показывают как часто происходит действие
electвибирати (на певну посаду)
chairman – голова

for the time being = now

M&H
йеар
It is called a ... + назва об'єкта - Це є названим ... + назва об'єкта
I called him yesterday. - Я подзвонив йому вчора.
call /ко:л/ - 1) дзвонити; 2) називати; 3) дзвінок
called - 1) подзвонив (в минулому); 2) названий якимось іменником
Я маю багато дзвінків кожного дня.
Він (Вона) дзвонить мені кожного дня.
haven't = have not - не має (я, ти, ви, ми, вони)
hadn't = had not - не мав
I have a car. = I have got a car. = I got a car.
have-had-had - мати, володіти (чимось)
hasn't /хезнт/ - has not - не має (він, вона, воно)
pass+port - пройти+порт
Це була приємна подорож. - It was a pleasant journey.
ієрз
run-ran-run - бігати


No comments: