Monday, March 14, 2016

Monday 14th March 2016

Idioms:
previous: не бачити далі власного носа
today: come to the END of the road - зійти нанівець (про стосунки)
next: come to/meet a sticky end

Homophones:
previous: гризти vs ані
today: gneiss vs nice - гнейс (гірська порода) vs 1) приємний; 2) гарний
next: gorilla vs guerilla

STUDENTS
Helen (2) (1)
believe = think
Jesus Christ /джизес крайст/
spirit - 1) дух; 2) спирт
short-tempered - невгамовні
be + verb+ed - стан (дієприкметник)
stare = look - дивитись (= витріщатись)
stranger - незнайомець
strange man - дивна людина
even - навіть
Everyone can drive this car, even a small child.
purpose = aim = target = goal - мета
on purpose - навмисно
trick - 1) трюк; 2) обман
response - reaction or answer
responsible person - відповідальна людина
responsibility - відповідальність
acquire - get - набувати (певної риси, звички)
This response has to be (first/one/once/only) that they acquired since coming to the park.

Tatyana
Приємно бачити вас знову - It is nice to see you again.
знову - again
Щоб вчити англійську, ви мусите працювати кожного дня.
to:
1) частка між дієсловами: My husband wants to buy a new car.
2) напрям руху: Helen went to Kyiv yesterday.
3) щоб: Igor is here to teach me English. So, I am here to learn English.How are your things at work? - Як справи на роботі?
Everything is great! - Все (є) чудово!
Everything is fine, thank you. - Все (є) чудово, дякую.
Thank you for asking. - Дякую за запитання.
Thank you, school is good.
Everything's good at home.
Very busy, but interesting. - Дуже напружено, але цікаво.
busy - 1) зайнятий
bus+i+ness - зайнятість
(I am) getting ready for the finals. - Готуюсь до останніх іспитів.
I just got a promotion. - Я щойно отримала підвищення.
I just got a raise. - Я щойно отримала підвищення в заробітній платні.
I think it is time to look for another job. - Я думаю, що це є час щоб шукати іншу роботу.
look for - шукати
Vika, what are you looking for? - Віка, що ти шукаєш? - I am looking for Naomi. - Я шукаю Наомі.
I don't think (that) I will stay there for long. - Я не думаю, що я затримаюсь там надовго.
How are things with you? - Як справи (з) вами? = Я справи у вас?
So-so. - Неважно
What is wrong? - Що є не так?
What is the matter? - У чому справа?
What is the problem? - Яка є проблема?
You did not answer my question? - Ти не дала відповідь на моє запитання.
U8 Conversations 1: Greetings and wishes
someone's birthday - чиєсь день народження
difficult - складний
e.g. - exempli gratia = for example
is doing - є роблячий = робить зараз
NB: Gol. Present Continuous
take an exam - здавати екзамен
for - для чого, когось
for a job - для того, щоб отримати роботу
done well in an exam - зробив добре на екзамені
З Міжнародним Жіночим Днем! - Happy International Women's Day!
Here is your ... - Ось ваш(і) ...
want - хотіти
through - через

Kirill (1)
OxT 1
W.B.
p.47 e.5 Напиши запитання та короткі відповіді.
1 Тара та Лу прийдуть сьогодні? - Так, вони прийдуть.
2 Сейм та Джейк вчаться? - Ні, вони не.
3 Емілі подорожує автобусом?
travelling - британська англійська
traveling - американська англійська
p.47 e.6 Завершіть розмову. Вживайте теперішній тривалий.
Люсі: Привіт! Є Бет там?
Бет: Так. Привіт! Є то Люсі?
Люсі: Що є ти роблячий? - Що ти робиш?
Бет: Я дивлюсь телевізор.
Люсі: Твоя сестра дивиться телебачення теж?
Бет: Ні, вона робить своє домашнє завдання.
Люсі: Що твій брат робить?
Бет: О, він грає на свою комп'ютері.
Люсі: А що мама і тато роблять?
Бет: Мама працює а тато грає в теніс. Чому ти хочеш знати?
Люсі: Ну, це звучить тихіше ніж наш будинок. Можу я прийти, щоб побачити тебе?
One-One was a race horse. Two-Two was one too. When One-One won one race, Two-Two won one one too.
Теперішній простий (регулярна дія) і теперішній тривалий (дія відбувається зараз)
p.47 e.7 Виберіть правильну форму кожного дієслова.
Я не можу чути. Я слухаю музику
1 Ми маємо вечері зараз.
ARE - форма дієслова BE в ТЕПЕРІШНЬОМУ ЧАСІ

No comments: