Thursday, March 17, 2016

Thursday 17th March 2016

Idioms:
previous: зазнати страждань від невигідної ситуації
today: get the wrong END of the stick - неправильно зрозуміти ситуацію
next: go off the deep end

Homophones:
previous: терти на тертці; роздратовувати vs чудовий, великий, зірка
today: greave vs grieve - поножі vs 1) сумувати; 2) засмучувати

STUDENTS
Mirra (2)
Hooray! Happy New Year!
Do you like Dima's vareniki?
Where is your bag? - There.
write vs right - писати vs правий, правильний
dining-room - їдальня
Я вчу англійську з Ігорем кожний вівторок та четвер.
вчити щось - 1) learn; 2) study
Somebody lost a pen. - Хтось загубив (одну якусь) ручку.
Інтерв'ю з плавцем
Коли ти маєш обід?
Я маю обід о приблизно (abo.) другій годині в університеті.
Що (wha.) ти робиш (d.) після (aft.) уроків (cla.)?
Іноді (smtms) я іду до спортзалу (gym /джим/) і іноді я зустрічаю (meet /мі:т/) своїх (m.) друзів в (at) кафе.
Коли ти маєш вечерю (dinner /дінер/)?
Я маю вечерю о сьомій годині, потім (then) я дивлюсь (watch) телебачення або (or) захожу в інтернет (go online /онлай/) і я зазвичай (u.) лягаю спати (go to bed) о десятій годині.
Спасибі, Ден. Це насичений (busy /бізі/) день.
Gol. № 177 revision
вправа - exercise /ексерсайз/
pocket /покіт/ - кишеня
кишенькові гроші - pocket money
HW: перекладати на англійську мову другу частину діалогу з плавцем; Gol. № 178 (1-4)

Dima (2)
Did you get me? = You got me?
How do you usually get to school? - I usually get to school by bus/car/plane (on foot)
take up - розпочати займатись
polish
Gol. № 433 revision
him vs his - його (дія спрямована на нього) vs його (об'єкт належить йому)
I saw him yesterday. - Я бачив його вчора.
I saw his car yesterday. - Я бачив його машину вчора.
Gol. № 433
15-
Им бы хотелось = Они бы хотели
NB: Голіцинський: артиклі: назва міста з артиклем.
HW: Gol. № 433 (19-22); № 434
expect - очікувати
I expect him to come. - Я очікую, що він прийде.
I know him to be a good pupil. - Я знаю його як гарно учня. = Я знаю, що він є гарний учень.
ЗНАЙТИ ДІАЛОГ A GOOD EGG

No comments: