Saturday, August 6, 2016

Saturday 6th August 2016

Idioms:
previous: дуже довго та багато працювати
today: add fuel to the FIRE/flames - погіршити ситуацію
next: fire a warning shot across sb's bows

Homophones:
previous: 1) піднімати; 2) збільшувати; 3) викликати (= спричиняти); 4) виховувати/вирощувати; 5) відкривати чиїсь карти в грі (= ризикувати); 6) зупиняти; 7) додзвонюватись vs 1) промінь; 2) невелика кількість; 3) електричний скат vs повністю зруйнувати місто/будівлю
today: rap vs wrap - 1) реп (стиль музики); 2) покарання (сленг); 3) судження/реакція; 4) удар; 5) бити; 6) критикувати; 7) виконувати реп vs 1) загортати/накривати; 2) сендвіч; 3) матеріал для обгортки; 4) накидка
next: raw vs roar

STUDENTS
Super Kirill (6)
бути, існувати
знову
find
геть - залишатись
тепло
of
exact
that
next to = near = at = by
our
much/many = a lot of
(the) same [сейм]
OxT1
WB p.56
Перевірка (check) розвитку (progress)
Граматика
e.1 Які речення відносяться до теперішнього часу? Які речення відносяться до майбутнього часу?
1 Пес спить зараз.
2 Він їде до Іспанії влітку.
3 Я матиму вечірку 6-го вересня.
4 Будь тихим! Я роблю своє/моє домашнє завдання.
e.2 Завершіть (ці) речення. Вживай правильну форму (чого) теперішнього тривалого часу.
Present Continous = am/is/are + дієслово+ing
1 Ми aren't having (якийсь один) математичний тест завтра.
2 Емі is starting піаніно заняття/уроки наступного тижня.
3 Ліам та Гарі are playing у матчі на вихідних.
4 Я am not going на відпочинок влітку.
5 Емілі isn't singing на концерті у неділю.
e.3 Напиши (ці) запитання та правдиві відповіді для себе.
грати (це) піаніно?
1 свистіти?
2 плавати?
3 розмовляти французькою
Спілкування
e.4 Постав (ці) запитання та відповіді у порядку
Джіл: Що ти робитимеш сьогодні вечорі?
Мартін: Я дивитимусь (якийсь один) фільм по телебаченню.
Джіл: Що ти робитимеш у середу після обіду?
Мартін: Я гратиму в теніс.
Джіл: Що ти робитимеш у неділю вранці?
Мартін: Я митиму батькову машину.
Словник
e.5 Опиши (describe) (цю) погоду в цих місцях. Вживай (ці) слова у (цій) коробці.
коробка: тепло/дощить; спекотно/сонячно; прохолодно/хмарно; холодно/сніжить
1 Це є тепло у Варшаві та йде дощ.
2 Це є прохолодно в Парижі і це є хмарно.
3 Це є холодно у Глазгоу та йде сніг.
4 Це є спекотно у Буенос Айросі та це є сонячно.
WB p.57
Граматика
have got: теперішній простий час (ствердження, заперечення, запитання)
e.1 Завершіть абзац про Джонову сім'ю. Вживайте правильну форму (чого) have got.
Привіт! Моє ім'я є Джон.
Мої батьки have got двох дітей.
Вони haven't got (якусь одну) доньку.
Вони have got двох синів: мене та мого брата, Бені.
Бені has got темне волосся та темні очі.
Він виглядає як наша мама.
Я виглядаю як мій батько.
Ми haven't got темне волосся.
Ми have got світле волосся та блакитні очі.
Я люблю тварин, отже я have got (якогось одного) кота.
Бені hasn't got домашню тварину, тому що він не любить тварин.
Він любить комп'ютерні ігри та він has got (якийсь один) комп'ютер у його спальні
Have ти got будь яких братів або сестер?

M&H
NB: video with [
to vs that
footwear = shoes
trousers vs pants
under - під
under+wear - нижня білизна
I get dressed every morning.
Saturday, the sixth of August.
Мені потрібна (якась одна) машина. = Я потребую (якусь одну) машину. - I need a car.
Мені подобається. = Я подобаю - I like
candy - цукерка
candies - цукерки
sweet - 1) будь-яка цукерка; 2) солодкий; 3) любий (звертання до чоловіка)
I make candies. - Я виготовляю цукерки
I made a mistake yesterday.
I have made many cookies.
We are making lunch.
Lena had made dinner before I came home.

No comments: