Monday, August 29, 2016

Monday 29th August 2016

Idioms:
previous: твоя власна сім'я/родина
today: do a moonlight FLIT - таємно зникнути
next: Birds of a feather flock together

Homophones:
previous: будити/розворушувати когось vs 1) суперечка; 2) шум; 3) сперечатися
today: rung vs wrung - третя форма дієслова "дзвонити" vs друга та третя форми від дієслова "віджимати/скручувати"
next: rye vs wry

STUDENTS
Super Kirill (5)
phrase
ph = f
times
half
past
Це є за двадцять хвилин восьма. = Це є двадцять хвилин до (to) восьмої.
Це є за чверть п'ята. = Це є чверть до п'ятої.
It is twelve o'clock.
usually
often
ким/чим - by
always
sometimes
лист = літера - letter
OxT1
test4
e.4 Заверши цей текст з хобі та інтересами.
Моя подруга Сара любить ходити в кінотеатр.
Я люблю дивитись телебачення - мої улюблені програми є вікторини (quiz shows).
Я також люблю слухати музику (listening to music) і грати їх на моєму плеєрі в моїй спальні.
Сара має комп'ютер.
Ми обоє (both) любимо грати в ігри (playing games).
Моя улюблена (гра) є "Шукачі могил".
Кожну суботу ми ходимо до торговельного центру - я люблю робити покупки (shopping).
Моє улюблене хобі вдома є колекціонування значків - я маю більш ніж (over) сто значків зараз!
Моє улюблене хобі в школі є фотографування (taking photos) і мета (ambition) є стати відомим фотографом одного дня.
Сара любить малювання - вона хоче вивчати мистецтво.
Ми обоє любимо читання.
Мої улюблені книжки є (кого) J.K. Rowling.
І ми любимо гуляти з друзями (walking with friends) - ми зустрічаємо їх майже (almost) кожного дня.
e.5 Напиши запитання та короткі відповіді.
1. Тобі подобається фотографувати? - Так.
2. Тобі подобається читати? - Ні.
3. Тобі подобається малювати? - Так.
e.6 Прочитай інтерв'ю нотатки. Потім напиши запитання.
1. Як часто ви дивитесь телебачення? - Ніколи. Я люблю ходити до кінотеатру.
2. Як часто ви слухаєте музику? - Часто. Моя улюблена музика є популярна музика.
3. Як часто ви читаєте книжки? - Іноді. Вечорі.
4. Як часто ви практикуєте гітару? - Часто. Це є моя робота.
Ima's story.
too - також
come - приходити
come from - походити з певної країни/міста
was - була = форма дієслова be в минулому часі
waitress - офіціантка


Alexey (2)
detest
oh vs owe
Цей диван в ці двері не влазить. – This sofa doesn’t fit this door.
He is being rude today.
blend vs bland
‘Wishes’ B2.1
p.13
He is always interrupting (перебиває) me.
package holiday – путівка (за транспорт та житло заплачено)
Ann has been to London ONCE. – досвід
Ann was in London last summer. – коли
negation – заперечення
still + Present Perfect in negations
soak
John has been driving the same car for six years now.
I’m afraid the bus doesn’t stop here.
current – поточний
respond vs answer

Helen (2) (1h)
Там (в листі) написано = Воно (лист) каже/читає
can't wait to do sth
Extr@ Ep.4
p.9
Побачимо. - Let's see.
Доставка (товару/пошти) - Delivery
листівка/картка - card
між іншим
p.10
p.11
divine - божественно
exquisite
p.12
weird
bang - 1) звук гучного удару; 2) бах!
sick = ill
chickpea - нут
у вигляді - in the form of/ in the shape of
will - 1) допоміжне дієслово; 2) бажання/бажати; 3) воля
strong-willed person - вольова людина
з твоїм гарною зовнішністю
creep - підлабузник
до того часу, як/коли
snore - хропіти
have + verb+ed
poison - 1) отрута; 2) отруювати
dare [деер] - 1) осмілюватись; 2) ризикувати
чарівний - lovely
never say 'never'
NB: Desperate housewives

No comments: