Saturday, August 13, 2016

Saturday 13th August 2016

Idioms:
previous: правило черги: обслуговують першим того, хто перший прийшов
today: a pretty/fine kettle of FISH - дуже складна та дратівлива ситуація
next: be a big fish in a small pond

Homophones:
previous: 1) зупинитись; 2) підтримувати; 3) залишатись у певному стані або місці; 4) інша частина = решта; 5) зупинка; 6) підтримка vs 1) отримати щось, застосовуючи зусилля; 2) жорстоко вихопити щось у когось = забрати
today: retch vs wretch - блювати vs 1) нещасна людина; 2) негідник
next: review vs revue

STUDENTS
Super Kirill (8)
knockoff - (дешева) підробка
that
1) near; 2) at; 3) by; 4) next to
the same
Who brought you here?
Будь тихим! = Тихіше!
Sometimes my super granny works on weekends.
weekend vs day off
виглядати як = бути схожим
Я схожий на свого тата. - I look like my daddy.
WB p.57
Теперішній простий та теперішній тривалий граматичні часи
теперішній простий = регулярна дія - I/we/you/they + дієслово; he/she/it + дієслово+s/es; для заперечення та запитання потрібне допоміжне дієслово do (для I/we/you/they) та does (для he/she/it)
теперішній тривалий = дія відбувається в момент розмови = зараз - am/is/are + дієслово+ing
am для I; is для he/she/it; are для we/you/they
e.4 Заверши ці речення. Вживай теперішній простий та теперішній тривалий граматичні часи
1 Вона watches телебачення щодня.
2 Він is talking зі своїм другом зараз.
He talkS to his friend every day. - Він говориТЬ зі своїм другом щодня.
3 Я am doing цю вправу в цей момент.
4 Вони завжди (always) eat фрукти на сніданок.
5 Моя мама is working в її офісі сьогодні.
Теперішній тривалий (для майбутніх запланованих дій)
e.5 Заверши діалог. Вживай теперішній  тривалий час.
Мама: Ти робиш свою домашку?
Карл: Так. Я пишу (am writing) про що я робитиму (am doing) на (цих) літніх канікулах.
Мама: Ти маєш якісь плани?
Карл: Так. Я зустрічатиму (am meeting) Стіва двічі (twice) на тиждень, щоб (to) грати у баскетбол.
Мама: Це (є) добре.
Карл: Ну, ми гратимемо (are playing) у якихось змаганнях (competition) у вересні.
Мама: Що ще (else) (are) ти (doing) робитимеш?
Карл: Я житиму (am staying) з моїми кузенами і ми відвідаємо (are visiting) нову динозаврівську виставку (exhibition) разом.
Мама: О, так, Ще щось?
Карл: Так. Я не прокидатимусь (am not getting up) рано до школи і не робитиму (am not doing) більше ніякої домашньої роботи. Я не можу дочекатись.
HW: tests 1-2

Ann
правильний = коректний
easy vs essay
'Silent Sounds'
silent - 1) мовчазний; 2) тихий
silent letters - літери, що не вимовляються
as well as - так само, як
spell - називати слово по літерам
spelling - правопис
trouble = problem
explain - пояснювати
actually = in fact = basically - по суті = насправді
couple = pair - пара
glasses = spectacles
headset = earphones
multiple - численні
climb - лізти (на щось); лазити (по чомусь)
bunch - в'язка (група) слів




No comments: