Wednesday, February 10, 2016

Wednesday 10th February 2016

Idioms:
previous: послати когось
today: turn a deaf EAR - грати глухого (=ігнорувати когось, коли вони скаржаться або щось просять)
next: You can't make a silk purse of a sow's ear

Homophones:
previous: ferrule vs ferule
today: few vs phew - декілька, невелика кількість чогось vs Уф!
next: fie vs phi

STUDENTS

Yaroslav (1)
spellназивати слово по літерах
Good Egg
BBC – British Broadcast Corporation
do-did-done
didдопоміжне дієслово для утворення запитань та заперечень в МИНУЛОМУ ЧАСІ
be good of sb – добрий вчинок з боку когось
be – am/is/are Present
he is someone who – він є хтось, хто = він є той, хто = він той, хто
be good toбути добрим (хорошим) до когось іншого
generous /дженероуз/ - щедрий
too – теж
am/is/are + verb+ing – Present Continuous = Теперішний Тривалий Час
put on – забезпечити їжею якийсь захід
Well – Ну
Not just that – Не тільки це.
reliable /рілайєбл/ - надійний
will – майбутній час, прогноз, або спонтанне рішення
Він завжди робить, що він каже, що він зробить
like – 1) подобатись; 2) як, таке як, типу
I look like my mum. – Я виглядаю, як моя мама. – Я схожий на мою маму.

Fadeyev (1)
What a silly thing to do!
run the bath
NB: send links with irregular verbs
7researcher7@gmail.com
at home
at work
at school
Сара включила воду, побігла до телефону і забула виключити воду.
forget-forgot-forgotten
turn on the tap/faucet
turn off the tap/faucet
Click On 2
S.B. p.35 Dialogue C
Адам, подивись на себе! З тебе тече!
Девід і я були на рибалці, коли я підсковзнувся на камені.
О, ні! І ти впав в воду?
Ні, я приземлився в трясовину.
Але, як ти змок?
Ну, коли я піднімався з болота, я підковзнувся знову.
Отже, тоді ти впав в річку.
Так, але принаймні (щонайменше) я не брудний зараз.
little-less-the least
land – 1) ґрунт, земля (не вода); 2) приземляються
ґ – 0180
p.36 Vocabulary
Misfortunes and accidents
happen TO sb – статися З кимось

Andriychuk (3)
sow /sau/ - льоха
cell vs sell
пригощати
NB: Cashflow, «Мгла», Isambard Kingdom Brunnel
ZNO №4
t1
Bard College
присвячувати
attend = visit
know vs get to know
вигнанець
додає, інтегрує
Лавкрафт
постановка
серед
недавно
t2
трішки
complicated = difficult
generate = cause
endeavor = try
Lycee /ˈliː.seɪ/
auge /гейдж/ 1) датчик; 2) ширина колії
accommodate = adjust
Spinning over 700 ft, and nominally 200 ft
1) несправжній; 2) фактичний
провісник, предтеча, попередник
Брунелю завдячують
Gol. № 468
4-8

displease


No comments: