Tuesday, February 9, 2016

Tuesday 9th February 2016

Idioms:
previous: зробити щось абияк, погано або незграбно
today: send sb away with a flea in their EAR - зі злістю відправити когось геть
next: turn a deaf ear

Homophones:
previous: досягнення, подвиг vs ступні
today: ferrule vs ferule - муфта vs 1) лінійка, тростина (для покарання школярів; 2) шкільна дисципліна
next: few vs phew

STUDENTS
Inna (3)
conversation
I see.
decide
switch
Get Ready!
duty
courteous
greet
Career Paths ‘Tourism’
U2 ‘On the phone’
e.4
responseвідповідь
checkвыбирать
familiarзнакомый, ознакомленный, имеющий представление о чем-то или о ком-то
I dont mindЯ не проти.
Я покладу це на поличку.
directнаправляти
e.6
e.7
Я дзвоню з приводу
З ким я можу поговорити з приводу цього?
Безумовно.
Будь ласка, зачекайте.
U3 ‘Types of restaurants
Choosing a Restaurants
hundreds
drive-through
table service
waitstaff
offer – пропонувати
cuts = types
serve different types of cuisines
guide
contain – містити в собі
receive – отримувати
article – стаття
mention – згадувати
paraphrase
e.5
e.6
That sounds good. – Це звучить непогано.


Max (2)
I have English from 2.15 to 3.00 pm.
imagine – уявляти
celebrate – святкувати
Imagine, that you are celebrating your birthday day.- Уяви, що ти святкуєш свій день народження.
Imagine, that I’m your friend. – Уяви, що я твій друг.
This is my present for you. – Це (є) мій подарунок для тебе.
I can say. – Я можу сказати.
Maxim, happy birthday! This is from me to you. – Максим, щасливого дня народження! Це від мене тобі.
What kinds (of) shops DO you know /ноу/?
I know many kinds of shops. For example, …
news+agent’s
U18 Shops and shopping
B In the department store
Торгівельний центр є великим магазином, який продає багато різних речей – одяг, продукти для краси, іграшки, і так далі
large = bigвеликий
але big ще означає «важливий»
Сьогодні важливий день, тому що у моєї мами день народження. – Today is a big day, because my mum is celebrating her birthday.
beauty /б’юті/ - гарна (дівчина); красуня
Bless you!
etc. – et cetera = and so on – і так далі
Maxim likes apples, pears, peaches, etc.
basement /бейзмент/ - підвал

ground floor (Br.) – перший поверх

Mirra (1)
Alla Nesvit 3
p.83 e.5
1. Том завжди прикрашає Новорічну ялинку вдома.
2. Ми мусимо прибирати наші домівки перед вечіркою.
3. Анна зазвичай пише та надсилає новорічні листівки.
4. Ти часто телефонуєш своїм родичам?
5. Коли він відкриває свої подарунки?
6. Скільки їжі ти зазвичай купуєш для вечірки?
Gol. №175
1. Мій робочий починається о сьомій годині. Я прокидаюсь, включаю радіо і роблю мою ранкову зарядку. Це займає у мене п'ятнадцять хвилин. О пів на восьму ми снідаємо. Мій тато і я залишаємо будинок о дев'ятій годині. Він сідає на автобус до фабрики. Моя мам і лікарем, вона залишає дім о дев'ятій годині. Ввечері ми збираємось в залі. Ми дивимось телебачення і говоримо.
2. Моя сестра прокидається о восьмій годині.
3. Вона  (є) школяркою. Вона йде до школи після обіду (in the afternoon).
4. Джейн обожнює спорт. (be fond of - любити щось сильно) Вона робить свою ранкову зарядку кожного дня.
5. На сніданок вона їсть два яйця, сандвіч і чашку чаю.
6. Після сніданку вона йде до школи.
7. Це займає у нього дві години, щоб зробити домашнє завдання.
8. Вона розмовляє французькою дуже добре.

Dima (1)
Gol. №313
1. Мій друг запитав мене, хто грає в гостинній кімнаті.
2. Він сказав, що він прийде на станцію, щоб провести мене.
3. Я був впевнений, що він відправив листа.
4. Я думаю, що погода буде гарною наступного тижня. Я сподіваюсь, що вона не зміниться на гірше.
5. Я знав, що він (є) розумною людиною.
6. Я хочу знати, що вона купила на її день народження.
7. Я запитав свою сестру, що вона бачила в музеї.
8. Він сказав, що він зупинявся в готелі "Ріц".
9. Вони усвідомили, що вони загубили дорогу в темряві.
10. Він запитав мене, де я навчаюсь.
HW: Gol. № 314; одне письмове завдання з ДПА.


Alexey (2)
consist of
Come on! = Go ahead!
would vs used to
wouldтільки для дій
used to1) для дій; 2) для існування, стану
wear sb out
wear sth out
piston
I am fit. – 1) Я в формі (=я не хворий); 2) Я в формі (= у мене чудовий спортивний стан)
Grammarway4
p.128 e.3
dine out – вечеряти не вдома
the Lous II Stadium
It has been recently modernized.
p.128 e.4
firefighter – пожежний
stray – бродячий
packзграя (вовків, бродячих собак)
I would send him away with a flea in his ear.
p.129 e.5
escape – тікати
‘s – закінчення присвійного відмінку
students scheduleрозклад студента (одного)
students’ schedule – розклад студентів (декількох)
boys room
boysroom
raise – 1) піднімати об’єкт; 2) виховувати дітей; 3) збирати гроші (на благодійність)
charity – благодійність
If students hadn’t worked hard, they wouldn’t have raised thousands for charity.
series – серіал
The Big Bang Theory

No comments: