Monday, February 8, 2016

Monday 8th February 2016

Idioms:
previous: have a word in sb's ear
today: make a pig's EAR of sth - зробити щось тяп-ляп; зіпсувати щось
next: send sb away with a flea in their ear

Homophones:
previous: faze vs phase
today: feat vs feet - досягнення, майстерність, подвиг vs ступні (множина)
next: ferrule vs ferule

STUDENTS
Stas (3)
Доступ
complete
with
bracket
Elevate
U5e
W.B. p.32 e.3
4 Є твої друзі англійцями? - Ні, вони є не.
5 Має твій вчитель довге волосся? - Ні, він має не.
6 Твій найкращий друг любить футбол? - Так, він любить.
7 Твій вчитель англійської дає тобі багато домашнього завдання? - Ні, він задає не.
8 Є там зоопарк в твоєму місті? - Так, там є.
9 Живуть твої друзі біля тебе? - Ні, вони живуть не.

Nikita (4)
Welcome 3
P.B. p.44 e.9 Послухай та заповни.
Традиційні британські страви!
Ірландське рагу з баранини
Ірландське рагу з баранини є однією з ірландських традиційних страв. Ось що тобі потрібно, щоб зробити ірландське рагу: баранина, картопля, морква, цибуля, горох і ріпа.
Спочатку, почистіть і пошинкуйте овочі. Потім, поріжте баранину на шматочки. Нарешті, покладіть все в каструлю з водою і зваріть це. Це є дуже легко і це є вишукано смачна страва!
Жарена яловичина та йоркширський пудинг
Жарена яловичина та йоркширський пудинг є однією з англійських традиційних страв. Тобі потрібно трохи яловичини, молоко, яйця, борошно та жир.
Покладіть яловичину в духовку на одну годину. Далі, змішайте яйця, борошно і молоко в мисці. Нагрійте жир в духовці і залийте суміш в жир. Це є легким і вишукано смачним теж.
flower /флауер/ vs flour /флауер/ - квітка vs борошно
Уельська грінка з сиром.
Уельська грінка з сиром є традиційною уельською стравою. Все, що тобі потрібно, є трохи масла, сир, молоко, гірчиця та хліб! Спочатку, піджарте в тостері дві скибки хліба. Потім, змішай всю решту разом і нагрійте це в каструлі. Нарешті, залийте суміш на тости і піджарте це. Дуже смачно!
P.B. p.44 e.10 Зараз, прочитай і постав галочку або хрестик.
1 Ірландське рагу з баранини: баранина, картопля, сир, морква, цибуля, молоко, горох, ріпа
2 Жарена яловичина та йоркширський пудинг: яловичина, рис, молоко, боби, яйця, борошно, тунець, жир, цибуля.
3 Уельська грінка з сиром: масло, майонез, сир, молоко, гірчиця, хліб
Do vs Does

Tatiana
Gol. №1
expEnsive - дорогий (коштовний) vs dear /дієр/ - Дорогенький!
reliable /рілайєбл/ - надійний
tail - хвіст
bushy /буші/ - кудлатий
Gol. №2
the + порядковий числівник
щедрий - generous /дженероуз/
kind /кайнд/- 1) добрий; 2) сорт, вид, тип
clever - розумний
recognise /рікогнайз/ - 1) впізнати; 2) визнати (щось)
UK - United Kingdom
spoon - ложка
14 Мій друг каже, що (that) він збирається бути мільйонером одного дня.
be going to - мати намір, "збиратись" щось робити
Gol. №163
Просто цифри в: 1) номерах машин; 2) телефонах
нуль - 1) zero: 2) oh /оу/
pupil = student
scientist /сайєнтіст/ - вчений, науковець
at home - вдома
at work - на роботі
worker - робітник
tYpist /тайпіст/ - друкарка
painter /пеінтер/ - 1) художник; 2) маляр
shelf - полиця
NB: U6-7 revision

Helen (3) (1)
Good Egg
Я не можу довіряти йому (надіятись на нього).
rely = trust
trust+worth+y - вартий довіри
worth - вартий (уваги, перегляду, відвідування і т.і.)
be worth + verb+ing
This book is worth reading. - Ця книга варта (про)читання.
This movie is worth watching.
be on time - приходити вчасно
Misha is always on time. He is never late.
Я мав на увазі розповісти тобі. = Я хотів розповісти тобі. = Я збирався розповісти тобі.
мати розгублений (збентежений) вираз обличчя - have egg on your face
useful /йюзфул/ - корисний
Gol. № 493
knit /ніт/ - в'язати
afford - дозволяти, як правило, щось собі
look for - шукати
Come to my place. - Приходьте до мене.
Gol. № 494
5 Can you cross this river? = Can you swim across this river?
Чи не могли б ...? = Можете ...? - Could
Gol. № 495
be able to = can
He is able to do it. = He can do it.
He was able to do it. = He could do it.
He will able to do it. = He can do it.
He can swim. vs He has been able to swim since his childhood.
can узагальнює здібності
be able to - здібність в конкретній ситуації
HW: Alex's RUN expression; Gol. №495; відтворити діалог Good Egg

Rozgon (3)
exploit
cease vs seizestop vs take
hostageзаручник
меркантильний – походження
posh voiceпихатий, гордовитий голос
posh restaurantпишний ресторан
Штурм Білого Дому
Savvy
«підкований»
тямущий
go = try = attempt – спроба
go = opportunity - можливість
Give it a go.
Arakin №32

fetch – 1) клямка; 2) шпінгалет

Kirill (8)
У мене багато шкільної роботи. = Я маю багато шкільної роботи. - I have much homework.
Oxford Team 1
W.B.
7b
Grammar
Present Continuous (affirmative)
affirmative - ствердження
p.46 e.1 Завершіть таблицю.
Повна форма:
Я їм.
Ти їж.
Він їсть.
Вона їсть.
Воно їсть.
Ми їмо.
Ви їсте.
p.46 e.2 Завершіть Фрейзового листа. Вживайте короткі the present continuous (ствердження).
Привіт, Пауліна!
Я надсилаю тобі цього листа, тому що мені дійсно нудно. Мій брат та я в моїй кімнаті. Ми вчимо науковий тест. Він читає свої урочні записи а я вчу про погоду. Ух! Моя сестра не має тесту, отже вона дивиться мультфільм по телебаченню. Мами і тата немає тут. Вони вечеряють в новому ресторані в місті.
О, ні! Йде дощ зараз і собака хоче на вулицю.
Поки все.
Фрейзер
Present continuous (negative)
p.46 e.3 Поміняй речення з стверджувальних на заперечні. Використовуй короткі форми.
1 Софія грає в теніс. - Софія не грає в теніс.
2 Ви слухаєте мене. - Ви не слухаєте мене. (aren't)
3 Я читаю газету . - Я не читаю газету. (I'm not)
4 Пол і Том роблять їхнє домашнє завдання. - Пол і Том не роблять їхнє домашнє завдання.
p.46 e.4 Подивіться на малюнок і завершіть текст. Використовуйте стверджувальну або заперечну форму дієслів.
Я в парку зі своїми друзями, але вони не поводяться обережно зовсім. Подивіться, що вони роблять!
Джон не кладе сміття в урну. Він кидає його на землю. Майк не йде по стежці. Він стоїть на квітах. Пет не грає на футбольному полі. Він використовує територію дитячого майданчика.
Beat the Keeper
тренувальний костюм - track suit


No comments: