Sunday, February 7, 2016

Sunday 7th February 2016

Idioms:
previous: All work and no play makes Jack a dull boy.
today: have a word in sb's EAR. - шепнути на вушко
next: make a pig's ear of sth

Homophones:
previous: fay vs fey
today: faze vs phase - неприємно дивувати vs період
next: feat vs feet

STUDENTS
Katia
your vs yours
Ви все ще тут? = Є ви все ще тут? - Are you still HERE?
Хотіли б трохи добавки? - Would you like some seconds?
supper vs dinner
that - 1) той; 2) що (сполучник); 3) який, яка, яке
food [U] - is
[U] uncountable - незлічувальний
Я залишила свій телефон вдома. - I left my telephone at home.
Я залишилась вчора вдома. - I left at home yesterday.
ОМОФОНИ - СЛОВА, ЯКІ МАЮТЬ ОДНАКОВУ ВИМОВУ, АЛЕ РІЗНЕ ЗНАЧЕННЯ ТА ПРАВОПИС
hi vs high /хай/ - привіт vs високий (рівень)
Ця ціна занадто висока.
hop vs hope /хоУп/
not vs note /ноУт/
платити за щось - pay for sth
same thing vs something
Alex's EATING Vocabulary
I just want you to repeat the words. - Я лише хочу, щоб ви повторили ці слова.
Bless you! - Будь здорова!
Focus! - Зосередтесь!
pronunciation - вимова
точка - 1)dot (в інтернеті); 2) point (в математичних записах, в бухгалтерії); 3) full stop (в кінці речення)
test - перевіряти
as always - як завжди
check out - пройти і перевірити
forget-forgot-forgotten - забувати
subscribe - підписуватись
you'll /йул/ - you will
steak - стейк
should - слід, бажано (вживається для поради)
at least - щонайменше, принаймні
wanna = want to
giant /джайєнт/ - гігант, гігантський
I can't eat anymore. - Я не можу більше їсти.
both /боУс/ - обидва
Good Egg
week+end
end - кінець чогось

Diana
Що ти хочеш? - What do you want?
enough /інаф/ - досить, вистачить
Мій друг носить окуляри.
ромашка - chamomile
мак - poppy
фіалка - violet
гладіолус - gladiolus
тюль - tulle
вінок - wreath
тхір - ferret
Describing people
О: Хто є той хлопчик ось там, Ганна?
Г: Той? То є мій брат, Джим.
О: Твій брат?
Г: Так, а то є його подружка, Люсі. Гарна дівчина з довгими, коричневим волоссям.
О: О, гаразд. Отже, ти маєш брата?
Г: Ні, я маю двох братів, Джима та Алекса.
О: Справді? ... А ... скільки років Алексу?
Г: Алекс та Джим є близнюками, їм обом п'ятнадцять.
О: П'ятнадцять... А Алекс виглядає як Джим?
look like - виглядати як = мати вигляд як = бути схожим на
Г: Вони є точнісінько однакові! Вони є обидва високі та стрункі. Вони мають обидва мають коротке, коричневе волосся, зелені очі і великі вуха!
О: Вони не є великі. Я думаю вони є cute /к'ют/ милі. А ... має Алекс подружку?
Орелія запитує про Ганнового брата.
Ганновий брат Джим має довге, коричневе
Алекс та Джем виглядають по-різному/виглядають однаково/мають однакове волосся але різні очі
Як ти виглядаєш? - Мені десять років. Я висока і струнка. Я маю пряме, довге і русе (fair) волосся. Я маю великі, гарні, сірі очі та малі вуха.
Ти щаслива зі своєю зовнішністю? - Я є щаслива зі своєю зовнішністю.
Grammaway 1
Unit 1 Plurals/Countable Nouns - Uncountable Nouns
Ex. 1 p.6

Masha
типа - sort of/ kind of
My dad is the best. He is good at everything.
all vs everything
Мои родители всегда добры ко мне. - My folks are always good to me.
provide = put on a party
Good Egg
Конечно! - Sure! Of course!
Он тот, кто - He is someone who
Present Continous - действие происходит во время разговора - am/is/are + verb+ing
Ну - Well
только - just/only
что - 1) that; 2) what
что говорит он
вроде = как = типа - like
trust+worth+y - доверия стоящий
be worth + verb+ing - стоить того, чтобы ...
Ann, this film is worth watching.
This palace is worth visiting.
term - 1) термин (=слово, выражение); 2) термин (=определенный период времени)
which/that is why - вот почему
tend = be going to - 1) собираться что-то сделать; 2) иметь тенденцию
posh - пафосный
I tend it in a posh voice -  Я имею тенденцию (привычку) говорить это пафосным голосом.
rely /релай/ - покластся (=доверять)
Как я могу верить тебе, что ты будешь вовремя?
to - 1) в направлении чего-то; 2) частица между глаголами; 3) чтобы
улучшать - improve
describe - описывать
actually - на самом деле, в действительности
I meant to tell you. - Я намеревался сказать тебе.
лицо-яйцо
exremelly - чрезвычайно
embarrass - расстраиваться
Понятно! - I see!
check - проверять
Alla Nesvit 8
p.106
Recently I have watched a great gig dedicated to late Kuzma Scrabin. There have been a whole bunch of Ukrainian pop and rock stars such as Ruslana, Okean Elzy, Tik, and many more. The concert was held in the Olympic Stadium in Kiev. The choice of the place was logic because thousands of listeners came to see the show.



No comments: