Saturday, January 23, 2016

Saturday 23rd January 2016

Idioms:
previous: drive sb to an early grave
today: be as pure as the DRIVEN snow - не мати гріхів за душею
next: drop sb/sth like a hot potato

Homophones:
previous: discreet vs discrete
today: doe vs doh vs dough - лань, самиця vs 1) музикальна нота "до"; 2) вигук "От, я дурень!" vs 1) тісто; 2) гроші
next: done vs dun

STUDENTS
Nastia R.
Я знаю тебе (вас).
Він не має грошей.
Я не маю часу.
1) справа, діло; 2) річ, предмет - thing
Ви не праві.
i+gh читається як [ай]. Наприклад: night, light, fight, right
Якщо я не зможу прийти, я вам подзвоню.
call /ко:л/ - 1) називати; 2) дзвонити
Коли я буду вільна, я вам подзвоню.
free /фрі:/ - 1) вільний; 2) безкоштовний
Перевірте моє домашнє завдання, будь ласка.
При перекладі українське слово "свій" треба міняти згідно з особою, до якої це слово стосується. Наприклад: Я прибираю свою (мою) кімнату щосуботи. - I clean my room every Saturday. Він вигулює свою (його) собаку двічі на день. - He walks his dog twice a day.
наш - our /ауер/
їх - their /зеїр/
цього (об'єкта) - its Це (Воно) (є) парта. Її (Цього) колір (є) коричневий.
'Cry me a river'
Ти була моїм сонцем
Ти була моєю землею /ес (язик між зубами)/
Але ти не знала всі шляхи (якими) я любив тебе
Отже, ти взяла шанс
І зробила інші плани
Але я спорю, що ти не думала, що вони (ці плани) зруйнуються


Fadeyev (4)
Whatever you want!
Click On 2
S.B.
SINCE and FOR
sinceз тих пір, як (показує точку в часі, коли дія починається)
forвпродовж певного періоду часу
p.32 e.20
стверджувати
тривалість
p.32 e.21
I haven’t work at school since 2013.
abroad – закордон
sleep-slept-slept
p.32 e.22
spend-spent-spent
learn-learnt/learned-learnt/learned
learned man = scientist
nervous – нервовий
think-thought-thought
Why? – А що?
appear – з’являтись
dis+appear – зникати
hear-heard-heard
mess – 1) безпорядок; 2) безлад; 3) розгардіяш
find-found-found

Alice (3)
-ship
U44 ex-s revision
stick-stuck-stuck
don’t get used
Мені часто задають це питання.
IELTS U4
4.1 revision
contagious – заразний
vicinity – близькість
acidity – кислотність
soil – ґрунт
collocation – сталий вираз, словосполучення
addict – наркоман
highly probable
U45 It is said that … - Говорять, що
proof = evidence- доказ
proof vs prove
allegeгромогласно и бездоказательно утверждать, обвинять
consider«розглядати» певне явище, мати точку зору з приводу чогось
report – повідомляти
it is said = they say = somebody says
believeвважати
strike – 1) вдарити; 2) страйк (забастовка)
explosion = blast
suppose – припускати = suggest
be supposed to – (быть) по идее
be intended = be going to
be not supposed to – по идее не должен
IELTS U4 ‘Selling the health benefits of enriched ‘phoods’
significance = importance
functional food – necessary food
reference – посилання
eliminate – устранение (хвороби)
claim – вимога
prediction – прогноз
regard – стосуватись

M&H
home+town /хоумтаун/- рідне місто
town /таун/ - невелике місто
city /сіті/ - велике місто
своє
Я - my = я - своє (моє)
We - our = ми - своє (наше)
Ми любимо наше рідне місто.
You - your = ти(ви) - своє (твое; ваше)
They - their = вони - своє (їхнє)
He - his = він - своє (його)
She - her = вона - своє (її)
It - its = це - своє (цього)
do work - виконувати роботу
Both my daddy's brother and mommy's brother are my uncles.
uncle+s - дядьки
He/She/It + verb+s
verb /верб/ - дієслово
He works at the office.
This car is mine. = The car is mine. - ЦЯ машина є моя.
This is a car. - Це є якась одна машина.
He works at the/this office. - Він працює в цьому офісі.
the + іменник
this + іменник або дієслово
noun + s - множина
noun /наун/ - іменник
Це є мій дядько і я.
This is me.
She helps me.
Він допомагає своїй сім'ї.
his - присвоєння
She helps him.
him - на нього спрямована дія
We call him. - Ми дзвонимо йому (регулярно).
We know him. - Ми знаємо його.
know /ноу/ - знати

No comments: