Friday, January 22, 2016

Friday 22nd January 2016

Idioms:
previous: drive your message/point home
today: DRIVE/send sb to an early grave - довести когось молодим до цугундера
next: be as pure as the driven snow

Homophones:
previous: die vs dye
today: dis+creet vs dis+crete - стриманий, ввічливий, скромний, обережний vs відірваний, розрізнений
next: doe vs doh vs dough

STUDENTS

Stas (4)
Я схожий на свого батька. = Я виглядаю як мій батько.
You don't look like a 44-year-old person.
Виктория Викторовна
G-R-E-A-T /ГРЕЙТ/
great-grandmother
Опис людей
Аурела: Що це за хлопець ось там, Ханна?
Ханна: Той? Е... То мій брат, Джем.
Аурела: Твій брат?
Ханна: Так, а то його подружка, Люсі. Гарненька дівчинка з довгим, коричневим волоссям.
Аурела: О, гаразд. Отже, ти маєш брата?
Ханна: Ні, я маю двох братів, Джема та Алекса.
Аурела: Справді? І... скільки років Алексу?
Ханна: Алекс і Джем близнюки. Їм обом по п'ятнадцять.
Аурела: П'ятнадцять? Ммм... А Алекс схожий на Джема?
Ханна: Вони точнісінько однакові. Вони обидва високі та стрункі. Вони обидва мають коротке, коричневе волосся, зелені очі та великі вуха!
Аурела: Вони не великі. Я думаю, що вони милі. А... Алекс має подружку?
1. Перевір своє розуміння: різноманітний вибір
1 Аурела запитує про брата Ханни.
2 Брат Ханни, Джем, має подружку.
3 Ханна має двох братів.
4 Алекс та Джем виглядають однаково.

Nikita (4)
Friday, the twenty-second of January
/ф'ю/
для мене - for me
P.B. p. 43 e.6
2 Там є трішки печива в коробці.
3 Там є трішки тунця в консервній банці.
4 Там є трішки майонезу в скляній банці.
5 Там є трішки Коли в склянці.
6 Там є декілька картоплинок в мішку.
'Welcome 3'
P.B. p. 43
! Оскар зазвичай носить джинси. АЛЕ Він носить кілт сьогодні.
p.43 e.7 Прочитай та напиши. Потім, дай відповідь.
Дорогий Едді,
Привіт! Як в тебе справи? Справи тут, в Единбурзі, є чудові! Ось фото моє та моїх нових друзів!
На фото, я ношу (є вдягнутий у) кілт! Тобі подобається це? Ми святкуємо (є святкуючими) Ніч Бернса. Вони святкують це кожного року в Шотландії. Ліа стоїть біля мене а Камаль та Кармен танцюють.
Моя нова школа є милою теж! Я зазвичай граю у футбол за шкільну команду кожної суботи. Ти граєш у баскетбол по суботах? Пиши скоро зі всіма твоїми новинами.
Твій друг,
Оскар
1 Що Камаль носить на фото?
2 Що вони святкують?
3 Що Камаль та Кармен роблять на фото?
4 Що Оскар робить кожної суботи?
P.B. p.44
! Тобі слід займатись кожного дня! Тобі не слід лягати спати пізно!
Вам слід бігати щоранку.
Вам не слід багато їсти.

Ann
подія - event
умова - condition
Emma's 10 WORK expression
work sb in - добавити когось в розклад, список
бути у лікаря - be at the doctor's
appointment - 1) запланована зустріч; 2) призначення на посаду
work sb in - add sb to the list of clients/patients
перукар
work sth out - створити план, щоб щось вирішити, зробити
also - також
householder - власник будинку
зручний - convenient; easy to use
you must wear a helmet - ти повинен носити (вдягати) шолом
I worked as a waitress in pizzeria. In the supermarket I was a shop assistant. I helped customers to make their choice. Sometimes I advised them this or that type of clothes.
Alex's 5 RUN expressions
фразове дієслово = дієслово + прийменник
as well as - так сам, як (і)
a lot of = many/much - багато
run into - несподівано наштовхнутись, натрапити на когось, щось
in+to - вживається, коли ми лише заходимо в приміщення: одна нога вже всередині, а друга ще рухається.
cousin /казн/ - двоюрідний брат або сестра
accident - випадок (як правило, нещасний)
by accident - випадково
Вибачте, я ненавмисно. - I'm sorry, it was an accident.
expect = wait - очікувати
grocery store - продуктовий магазин
un+expect+edly = by accident
subway = metro
субординація = підкоряння комусь
суб+марина - піп+водний човен
суб - під, нижче якогось рівня
again - знов таки
tense - граматичний час
weird - дивний, чудернацький, дурний

Andriychuk (2)
nitpicker
work+a+holic = workaholic
brag
braggart
-age
неволя
vicar
festivity
Lent
mouth (v.) – form words with lips without making any sound
ZNO 2014/2016 №2
t6
gown = dress = mantle
бальне плаття
a hospital gown
float vs swim
NB: Clytie
берег
gaze vs stare
NB: Offspring’s ‘Staring at the sun’
пелюстка (пелюсток)
ZNO 2014/2016 №3
t1
добавка – seconds
wrap vs rap
wrap – загортати
monk – монах
NB: monkfish picture
запікати vs випікати
bass – 1) /beis/ - бас (муз.); 2) /bes/ окунь
artichoke – земляна груша
pork – (м’ясо) свинина
thyme vs time
thyme – чебрець
spinachspɪntʃ/
вкривати глазур’ю
глазур
sproutпаросток
пагін
«стружка»
Gol. № 467
1-3

Nastia M.
'Full Blast' 3
W.B.
p.4 e.B
зайти, відвідати когось
1. Даррен часто приходить до мене додому після школи.
2. Мої батьки не дивляться телевізор в цей момент. Вони читають журнали.
3. Ми рідко їмо піцу. Моя сестра не любить її, але я її люблю.
4. Куди ви їдете цим літом? - Я ще не знаю. - Ми думаємо про поїздку до Канади.
5. Послухай! Моя бабуся слухає мої диски. Я не вірю в це!
think 1) мати точку зору; 2) роздумувати про щось
leave - 1) залишати місце, людей = покидати, йти з приміщення
Usually I leave at home in the evening. But yesterday I left home and went for a walk.
6. О якій годині Ліза йде? Її літак відбуває о сьомій.
Present Simple - вживається, коли ми кажемо про розклад руху транспорту, уроків, програм на телебаченні
7. Чи працює твій батько по суботах? - Так, безумовно. Він дуже зайнятий.
S.B. p.4 e.C Використай надані підказки.
prompt - підказка
1. Естер не потрібно йти в банк сьогодні.
2. Френкі грає у футбол завтра вранці.
3. Ти маєш рибний обід по неділях?
4. Гвен любить пригодницькі фільми?
5. Х'ю не розмовляє китайською.
6. Джил зараз не спить.
S.B. p.5 e.D Дай відповіді про себе
1. Що ти робиш зазвичай після школи? - Я зазвичай роблю моє домашнє завдання.
2. Як часто ти розмовляєш з друзями по телефону? - Я розмовляю по телефону щодня.
3. Що ти робиш зараз? - Я роблю цю вправу зараз.
4. Де ти "зависаєш", гуляєш зі своїми друзями? - Ми гуляємо по центру? 
hang out - проводити час (з друзями)
downtown
5. Хтось з твоїх друзів прийде до тебе додому сьогодні вечері? - None of my friends are coming round to my house tonight.
6. Що ти робитимеш цієї п'ятниці? - Я гулятиму з друзями. - I am hanging out with my friends.
W.B. p.6 e.B
1. Я думаю, що катання на лижах є більш складним, ніж катання на сноуборді.
2. Енджі їздить швидше, ніж Том, але це не означає, що вона менш обережна. little-less-the least
3. Джон не прокидається так рано, як Кімберлі, тому що він починає працювати пізніше, ніж вона
Це була вона. - It was her.

No comments: