Monday, May 9, 2016

Monday 9th May 2016

Idioms:
previous: мати засмучений вигляд
today: be as plain as the nose on your FACE - бути очевидним
next: be laughing on the other side of your face

Homophones:
previous: пасовище vs підвітряний бік, укриття
today: leach vs leech - визолювати vs п'явка
next: lead vs led

STUDENTS
SuperKirill (7)
Слова з однієї літери: I, a
вихідні = кінець тижня = тижневий кінець - week+end
OxT1
W.B.
p.51
СПІЛКУВАННЯ
Розмова про майбутні заплановані дії (arrangements)
e.1 Заверши діалог. Використовуй слова в коробці.
Джек: Що ти робиш у вівторок вечорі?
Мел: Я робитиму своє домашнє завдання.
Джек: Що ти робитимеш в суботі вранці?
Мел: Я гратиму у баскетбол.
e.2 Подивись на щоденник С'ю. Заверши діалог.
Джо: Що ти робитимеш у четвер вечері, С'ю?
С'ю: Я плаватиму з мамою.
Джо: Що ти робитимеш у п'ятницю?
С'ю: Я йду до будинку Люсі.
Джо: Що ти робитимеш в суботу після обіду?
С'ю: Я дивитимусь теніс по телебаченню.
Джо: Що ти робитимеш у неділю?
С'ю: Я робитиму мій проект з історії. (history project)
Здібності: Можеш ти ...?
e. 3 Заверши короткими відповідями. Yes, I can або No, I can't.
Ден: Можеш ти співати? - Ліза: Так, я можу.
Ден: Можеш ти свистіти? - Ліза: Ні, я не можу.
Ден: Можеш ти їздити на велосипеді? - Так, я можу.
Ден: Можеш ти грати на гітарі? - Ні, я не можу.
e.4 Заверши діалог. Використовуй Can you ...? і слова в коробці.
Вчитель: Алі, ми готуємось (prepare) для шкільного шоу. Можеш ти грати (як актор) (act)?
Алі: Ні, я не можу. Я ніколи не можу запам'ятати (remember), що мені потрібно казати.
Вчитель: Можеш ти грати на піаніно?
Алі: Так, я можу. Але я не є дуже хороший (в цьому)
Вчитель: Можеш ти співати?
Алі: Ні, я жахливий (terrible) співак.
Вчитель: Можеш ти танцювати?
Алі: Так, я можу. Але я не хочу (don't want) танцювати в цьому шоу.
Вчитель: Що можеш ти робити?
Алі: Послухайте! Я можу свистіти.
W.B.
p.52
Теперішній тривалий (для майбутніх запланованих дій)
e.1 Які речення стосуються теперішнього? Які речення стосуються майбутнього?
Піт та Елі гратимуть в теніс після школи. (майбутнє)
1 Сара буде бігти в змаганнях на вихідних. (майбутнє)
2 Франк готує вечері в цей момент. (теперішнє)
3 Послухай! Стів співає. (теперішнє)
4 Джемі та Салі матимуть вечірку завтра. (майбутнє)
e.2 Подивитись канікульні плани. Напиши запитання та відповіді.
Ви відвідуватимеш Діснейленд в понеділок? - Ні. Ми йдемо до Діснейленду у вівторок.
1 Ви матимете човнову подорож у четвер? - Ні, не матимемо. Ми їдемо додому.
2 Ви відвідаєте Діснейленд у вівторок? - Так, ми відвідаємо.
3 Ви підете до Ейфелевої Вежі у середу? - Ні, не підемо. Мі підемо на човнову подорож.

Lilia
How are things at work/home? - Everything is OK, thank you for asking.
Christina organized our rest.
wedding reception
relative
closest friend
We grew up together
classmate
We were colleagues.
She is Christina's godmother
divorced - розлучений
You were not impressed. - Ви не були вражені.
You had been there before.
The wedding party started at 9 pm and you were very tired.
You were dull and bored
records
There was a DJ and he played different music
There were eight guests at each table.
And there were one bottle of wine on each table.
You had to go and take it on your own.
A place where the wedding took place was very beautiful.
armed - озброєний
She did not want to leave Ukraine.
opportunity
Three days in Israel cost ten days in Italy.
careful
unpleasant experience - неприємний досвід
There were four of us.
You were fasting and ordered vegetable balls



No comments: