Sunday, December 25, 2016

Sunday 25th December 2016

Idioms:
previous: мати дуже мало терпіння до людей, яких ви вважаєте дурними або які мають тупі ідеї
today: without (so much as) a backward GLANCE - залишати когсь/щось з легкою душею/не жалкуючи
next: People who live in glass houses shouldn't throw stones

Phrasal verbs:
previous: 1) визнавати, що ти неправий/програв; 2) поступатись/відмовлятись від запланованого
today: back off - 1) припинити втручатись в справу іншої людини; 2) відступити/відсахнутись назад від когось, зазвичай, тому що ти наляканий
next: back up (4)

STUDENTS
Kirill (7)
Are you cold?
примушувати vs створювати/робити
My mum makes me wash the dishes.
at vs in
this vs it
It is cold today.
вихідні = тиждень+кінець
I slide down the hill.
SB p.81
Бути: past simple (запитання)
e.7 Напиши запитання та короткі відповіді.
1 Була Саллі в спортзалі (gym) у вівторок? – Так.
2 Була твоя сестра вдома минулого вечора? – Ні.
3 Були Том та Емма у відпустці (holiday) минулого тижня? – Так.
4 Були твої мама та тато у будинку вчора? – Так.
5 Була Бетані на уроці танців минулого четверга? – Ні.
6 Був ти зі своїми друзями в спортивному центрі у неділю? – Так.
7 Був твій вчитель математики в школі у понеділок? – Так.
8 Були його друзі з ним у суботу? – Ні.
9 Був її брат на футбольному матчі у середу? – Так.
10 Запізнились Пет та Люсі до школи цього ранку? – Ні.
могти (дозвіл)
Вивчи ЦЕ!
Ми вживаємо can щоб сказати про речі, (які) нам дозволено або не дозволено робити.
Ствердження: Я можу (мені дозволяють) ходити додому самостійно (on my own).
Заперечення: Вона не може йти на пляж сьогодні.
Запитання: Можеш ти розмовляти в класі?
e.8 Напиши правдиві речення про те, що ти можеш або не можеш робити вдома або в школі.
Вдома я можу дивитись телевізор вечері.
1 Вдома я можу/не можу їсти так багато, як я хочу.
2 В школі ми не можемо говорити в класі.
3 Вдома я можу/не можу залишатись в ліжку цілий день.
4 В школі я можу грати у футбол в обідню перерву.
Let’s learn English
Lesson4 ‘What is it?’
Ти знаєш, Піте, я є новенька у Вашингтоні.
Так, але ти взнаєш більше потрохи щодня.
Давайте візьмемо каву.
Однак (though), я знаю, що я маю ручку.
Це не ручка, це подушка.

Kate
a piece of thin thread that can be bent
bend (down) – bent – bent
bend = curve
approachable
take/make a detour
psyche = mind
the man psyche
wordsmith
‘Meet my online persona’
creps vs trainers vs sneakers
sick (BR) = attractive
blooper
be a laughing stock = be silly when you try to be serious
a show off
tribe
enormous = huge
get sth = understand sth
100 questions
There is a gossip that Privatbank has gone bankrupt.
My great-great grandfather was a teacher.
‘On your bike’
ride – rode – ridden
high wheeler
velocity = speed
cobble – кругляк
especially over cobblestone streets

No comments: